ISCP kuraatoriresidentuuri rahvusvahelise žürii liikmed

 

Luigi Fassi on Austrias Grazis toimuva kaasaegse kunsti festivali Steirischer Herbst üks kuraatoritest. Aastatel 2009-2012 töötas ta Itaalias Bolzanos asuva kunstiinstitutsiooni ar/ge juhatajana ning kureeris muuhulgas Runo Lagomarsino, kunstirühmituse Chto Delat?, Mark Boulose, William E. Jones’i, Eva Kotatkova ja Alejandro Cesarco isiknäitused. Aastatel 2008-2009 oli ta Helena Rubinsteini stipendiaat Whitney ameerika kunsti muuseumis. Luigi on kureerinud mitmeid rahvusvahelisi näitusi, sealhulgas Forms of Distancing, steiricher herbst, Graz (2014); Liquid Assets, steirischer herbst, Graz (2013); Artscape: Italy, Galeri Vartaj, Vilnius (2010); Theoretical Practice, ISCP, New York (2009); Archeology of Mind, Konstmuseum, Malmö (2008); Baltic Mythologies, Praha III biennaal, Praha (2007); In Search of the Miraculous, Helsingi V triennaal, Helsingin Taidehalli (2007). Ta on kirjutanud kauaaegselt kunstiväljaannetele Mousse Magazine, Artforum, Klat Magazine. Ta on raamatute Clement Greenberg. L’avventura del modernismo (Johan & Levi, 2011) ja Time Out of Joint: Recall and Evocation in Recent Art (Yale University Press, 2009) kaasautor. Alates 2010. aastast kureerib ta Toriinos toimuva kaasaegse kunsti messi Artissima sektsiooni Present Future.

 

 

Jessamyn Fiore on New Yorgis elav kunstiteadlane ja kuraator. Ta on Gordon Matta-Clarki fondi üks juhatajatest. Ühtlasi on Jessamyn 2016. aasta märtsis Araabia Ühendemiraatides Dubais näitusega Jean-Paul Najar: Vision & Legacy avatava Jean-Paul Najari fondi kuraator. Aastatel 2007-2010 oli ta Dublinis asuva mittetulundusliku galeriiruumi Thisisnotashop juhataja. Jessamynil on 2009. aastast magistrikraad kaasaegses filosoofias, kunstiteoorias ja -praktikas Dublini rahvuslikust kunsti- ja disainikolledžist. Ta on kureerinud näituse 112 Greene Street: The Early Years (1970–1974), David Zwirner, New York (2011), mis viis samanimelise kriitiliselt tunnustatud kataloogini (David Zwirner koostöös kirjastusega Radius Books, 2012) ning teise näituseni samas galeriis, Gordon Matta-Clark: Above and Below (2013). 2014. aastal kirjastas Bureau for Open Culture Jessamyni poolt Robert Smithsoni ja Gordon Matta Clarki kirjutistel põhineva ühevaatuselise näidendi Blast From the Past. Aastatel 2014-2015 oli Jessamyn New Yorgis Lower East Side’il asuva galerii Rawson Projects üks partneritest. Jessamyni eelolevate näituste hulka kuuluvad Liz Nielsen / Max Warsch, Sirius Arts Centre, Cork, Iirimaa (juuni 2016) ning Gordon Matta Clark: The Anarcitect, The Bronx Museum of the Arts, New York (veebruar 2017).

 

 

Niels Van Tomme on New Yorgis töötav kuraator, kunstiteadlane ja -kriitik, kelle praktikas saavad kokku kaasaegne kultuur, poliitika ja esteetika. Niels töötab Baltimorre’is Marylandi ülikooli alla kuuluvas kaasaegse kunsti, disaini, ja visuaalkultuuri keskuses Center for Art, Design, and Visual Culture. Samuti on ta 2016. aastal toimuva 7. Bukaresti biennaali kuraator. Varasemalt on Niels kureerinud mitmeid näituseid ja publikuprogramme sellistel näitusepindadel nagu näiteks The Kitchen (New York), Värmlands Museum (Karlstad), National Gallery of Art (Washington, DC), Contemporary Arts Center (New Orleans), Gallery 400 (Chicago) ja Akademie der Künste (Berliin). Ta teeb kaastööd mittetulunduslikule organisatsioonile Art Papers ning on rahvusvaheliselt avaldanud artikleid mitmetes kunstiajakirjades ja näitusekataloogides. Nielsi kirjutatud raamatute hulka kuuluvad Where Do We Migrate To? (2011), Visibility Machines: Harun Farocki and Trevor Paglen (2014) ning koos Pascal Gieleniga kaastoimetatud Aesthetic Justice: Intersecting Artistic and Moral Perspectives (2015).

 

 

Kari Conte on New Yorgis elav kunstiteadlane ja kuraator. Ta on alates 2010. aastast töötanud ISCP residentuuriprogrammi ja näituste juhatajana. Kari viib läbi ISCP residentuuri- näituste- ja publikuprogramme, tehes igal aastal koostööd enam kui 100 kunstnikuga. Varasemalt on ta töötanud Whitechapel galeriis Londonis. Karil on magistrikraad Londoni Kuninglikust Kunstikolledžist kaasaegse kunsti kureerimise erialal. Ta on kureerinud enam kui 30 rahvusvahelist näitust, kohaspetsiifilist kunstiprojekti ja tegevuskunsti teost. Ta on teinud koostööd Aichi triennaali ja Performa biennaliga. Kari on andnud loenguid sellistes institutsioonides nagu Art in General, Bardi kolledž, Creative Time, Goethe Instituut, Independent Curators International (ICI), Ludwigi muuseum, SUNY Purchase’i kolledž, Sharajah kunstifond. Ta on monograafia Mierle Laderman Ukeles: Seven Work Ballets autor ja toimetaja (Sternberg Press, 2015).